Indice Il metodo Lafay Allenamento voorkomen van blessures

voorkomen van blessures

Domande sull'allenamento e progressione dei livelli

Messaggio 16/01/2020, 10:14

Het is niet leuk als je tegen ze schreeuwt Nike Internationalist Womens als ze niet elke MVP zijn. Het is niet leuk als je ze in verlegenheid brengt door de scheidsrechter, coach, andere ouders of andere spelers te bekritiseren. Het is niet leuk als je een klein kind onder druk zet om elke keer te winnen. Persoonlijk heb ik na de eerste softbalwedstrijd dit jaar geleerd dat ik moest veranderen. De onervarenheid van de coach bleek uit het feit dat het meisje dat als tweede speelde twee innings aan de verkeerde kant van de tas zat, en niemand vertelde het haar. Ik dacht dat ik zou 'helpen' door advies te Adidas Zx 750 Damen geven aan mijn dochter. Ik zag de schaamte, dus spraken we na de wedstrijd. Ze wilde dat niet, dus ik bracht de rest van het seizoen door met vechten tegen de drang om haar swing te corrigeren of haar in een betere positie te brengen. De reden dat zoveel kinderen stoppen met sporten is vanwege coaches en Nike Air Max 270 Damen ouders die plezier geen prioriteit maken.

Ik hou van sporten omdat er zoveel levenslessen zijn die door sport kunnen worden onderwezen. De eerste die waarschijnlijk te binnen schiet is teamwerk, maar ik denk dat een belangrijkere les is om autoriteit te gehoorzamen. Zelfs als ze prof gaan in die sport, zullen ze autoriteit moeten respecteren. Ik beschouw mijn coachingseizoen als een succes als de kinderen plezier hebben en als ze beter zijn in luisteren dan toen we begonnen. Ik zal alle andere statistieken negeren.

Ik vloog drie Nike Air Max 270 Femme tijdzones naar LA, deed een fotoshoot gedurende drie dagen (inclusief een wijziging terug naar Daylight Time), vloog drie tijdzones terug op een rode ogen en werkte tot 8 vandaag.

Ik weet mijn naam niet of in welke tijdzone ik me bevind, maar ik zit allemaal vol met warme en fuzzies na dit weekend.

Het is heel goed dat ik gisteren mijn vijfde jubileum van bloggen had (wha ?? Vijf jaar van mijn wandelingen op de internets? Ruh roh), omdat dit weekend me eraan herinnerde hoe geweldig dit bloggen kan zijn. Niet alleen omdat ik een vrij zoete reis naar LA kreeg om in een fotoshoot te zijn, maar omdat ik zoveel geweldige mensen heb ontmoet en mijn leven zoveel ten goede heeft veranderd.

Complimenteren met de extra pass, goede verdediging, op de juiste plaats zijn of zelfs iemand helpen die gevallen is, zijn ideale manieren om het Nike Air Pegasus 83 Mujer concept van teamwerk te voeden. Maak niet het eerste wat je over hun spel zegt, gerelateerd aan hoeveel punten / touchdowns / homeruns / doelen ze hebben bereikt. Zoek in plaats daarvan manieren om goede kwaliteiten positief te versterken in plaats van goed atletisch te zijn. Erken het proces van goed werk in plaats van flitsende prestaties. Leer hen ten slotte respect te hebben. Respect voor de spelers, de coach, de scheidsrechter, andere ouders en de uitrusting. In onze kleine stad, spelen oudere kinderen de spellen van de jongere kinderen. Dank de ambtenaren voor hun tijd. Moedig hun zelfvertrouwen en voortdurende betrokkenheid aan. Schreeuw NOOIT tegen hen. Onthoud, het is een spel en ze zijn menselijk. Moedig respect voor de coaches aan door hen niet te bekritiseren, op tijd aan de slag te gaan en hen te informeren wanneer je er Adidas Superstar Womens niet bent, zodat zij het rooster kunnen aanpassen.

Ten slotte, vergeet het belang van gezondheid niet. Ons land verliest de strijd met obesitas en het is van cruciaal belang dat ze gezonde gewoonten leren als ze jong zijn. Leer ze over gezond eten (inclusief de snacks achteraf), het voorkomen van blessures en hydratatie. Zorg ervoor dat ze de juiste vorm begrijpen en weten wanneer ze 'genoeg' moeten zeggen. Promoot actief zijn en zorg er altijd voor dat ze HUSTLE. Het is weer een van die levenslessen.

Jeugdsport Sport is niets meer dan een spel. Je kunt er veel van leren en leren, maar neem ze niet te serieus. Geniet van de kameraadschap. Geniet van de tijd met uw kinderen en de rest van uw gezin. Leer ze dingen die nuttig zullen zijn lang nadat ze stoppen met het dragen van hun trui.

Torna a Allenamento