Indice Il metodo Lafay Allenamento puma suede

puma suede

Domande sull'allenamento e progressione dei livelli

Messaggio 01/06/2020, 7:58

WOW ik gebruik mijn manager bij een Journeys schoenenwinkel, en puma rs x toys ik moet zeggen dat dit waar is ... .. ik werkte in een zeer stedelijk winkelcentrum en reizen hebben skate schoenen en zo, dus niemand kwam daar echt binnen (vergeleken met foot locker! !!!) maar toen blanke mensen binnenkwamen, hadden ze zoiets van "OH MY GOSH .... BEKIJK ALLE DEZE SCHOENEN ... IK FREAKIN HOUDT VAN NIEUWE EVENWICHTEN!" samen met birkenstocks, clarks, crocks, flip flops ...... dit is zooooo grappig !!!! Pete, als een blanke zing ik nu de quest song in mijn hoofd! En ik ben er vrij zeker van dat het Phife-Footer was die de tekst luidde over sportieve New Balance-sneakers. En als lid van de Zulu Nation is hij zeker (politiek) zwart. Dus hij gaf zich over aan een volledig wit publiek? Ik weet dat mijn eerste concert op de middelbare school het ATCQ "Low End Theory" concert was ...

Ik denk dat je eerste responder het op het hoofd is ... niet iedereen is een D, of gemiddelde breedte ... dat is de breedte waarin ongeveer 97% van alle schoenen binnenkomt (casual, kleding, sportief, sneakers, geneest, enz., enzovoort.,). Ik ben niet ziekelijk zwaarlijvig of zo, maar ik ben gezegend met hele brede voeten. De enige reden dat ik New Balance-schoenen bezit en al vele jaren heb, is omdat ze echt passen. Dat is een belangrijke factor puma cali als je 3 of 4 mijl hardloopt. Dat is de enige reden ... geloof me, het is niet omdat ze er cool uitzien. Voor hardlopen gaat er niets boven New Balance imo. Hun schoenen zijn er in verschillende breedtes voor een betere pasvorm en het duurt meestal jaren van vrijwel alles wat ik naar ze heb gegooid om eindelijk te worden vervangen. Het kan me niet schelen dat x-product in je land wordt gemaakt, maar Nikes puma rs x toy vallen binnen enkele maanden uit elkaar.

Mijn volgende paar was de 991 die op deze site werd afgebeeld en ze zijn ook gemaakt in de Verenigde Staten en ze gaan maar ongeveer 2 maanden mee. Nadat de schoen kapot was gegaan, waren ze onhoudbaar. Toen kocht ik de made in U.S. New Balance 852 en ik moest hem retourneren omdat ze ongemakkelijk waren en ik kocht de made in U.S. New Balance 1700 en stuurde hem terug omdat ze ongemakkelijk waren. Het maakt niet uit waar de New Balance-schoenen in de VS of China worden gemaakt. Ze zijn allemaal hetzelfde. Trouwens, blanke mensen zijn de enige mensen die New Balance leuk vinden, dat is 15 jaar geleden, omdat 15 jaar geleden of meer de enige mensen die ik zie New Balance dragen witte mensen zijn. Nu zie ik zelden dat witte mensen nieuwe saldi dragen! Tegenwoordig houden blanke mensen van merken als Adidas, Nike, puma voetbalschoenen Asics, Saucony en of een gek, onbekend merk zoals Newton dat ik nog nooit een niet-blanke heb zien dragen.

Je moet de nieuwe Balance-levensduur-trend ook relateren aan de blanken die ook van het hiphopforum houden. Wij (WP) weten dat we kunnen rocken (dat betekent "om iets trendy te dragen") klauwplaten, en de shell-teen is ala Run DMC om anderen echt te laten weten dat we down zijn. Af en toe kunnen we wat Nike-hardloopschoenen uittrekken, maar nooit de lakleren Jordan's of Nike Cortez, beide gereserveerd voor niet-WP. De New Balance heeft echter nog steeds straatwaarde van zowel de WP-punkscene als de hiphopscene, dus je kunt goed op elke hoek passen als shit gek wordt. Meestal zijn alle grijstinten of het donkerblauwe met grijze letters, plus die twee kleuren bij je hiphopjeans of je Abercrombie-kaki! Win-Win situatie, Go NB !!! Aww New Balance schoenen zijn eigenlijk best goed. Ik was een langlaufloper op de middelbare school en de middelbare school en droeg in die jaren alleen New Balance.

Ik denk echter dat ik gerechtvaardigd was in mijn gebruik ervan, omdat ik ze daadwerkelijk tegenkwam. Ik beschouw het als gauche om dagelijks schoenen te dragen die bedoeld zijn voor atletiek - en ook onpraktisch, omdat je je schoenen sneller verslijt. Ik heb een paar New Balance 473's. Ik hou van ze, dit is het tweede paar dat ik heb gehad. Beide waren allebei de grijszwarte kleuren ... Ik ren de hele tijd..Meestal op de loopband maar rende vroeger naar buiten. Ik draag de NB's de hele tijd, maar niet voor hardlopen. Ik heb een paar Asics Trail-schoenen en ze zijn beter om gewoon op het loopvlak te rennen. En ze zijn lichter. Net als ze allebei en ze zien er goed uit door ze gewoon in de stad te dragen. Ik zag een man die ik vandaag in Wal Mart kende en hij droeg die klompschoenen voor mannen ... zei niets, maar die dingen zien er echt lam of homo uit of beiden konden niet beslissen, maar niet voor mij!

Dit suggereert enige aanhoudende matrilineaire connectiviteit tussen deze gebieden (die noodzakelijkerwijs door Noord-Zuid-Amerika gaat), of het behoud van een voorouderlijk polymorfisme dat puma suede dateert van vóór de betrokken fylogeografische onderverdeling. Aangezien de beschikbare steekproeven voor Noord-Zuid-Amerika nog steeds bescheiden zijn (zie figuur 1), blijven beide hypothesen levensvatbaar en zouden ze de focus van aanvullend onderzoek moeten zijn. Bovendien is gemeld dat noordwestelijk Zuid-Amerika hoge niveaus van genetische diversiteit en een complexe evolutionaire geschiedenis herbergt voor verschillende zoogdiertaxa (bijv. Eizirik et al., 1998; Ruiz-García et al., 2009, 2010, 2012; Thoisy et al. , 2010), met de nadruk op de noodzaak om poema's uit dit deel van hun assortiment verder te onderzoeken om hun rol Immagine in de algehele fylogeografische structuur van de soort te beoordelen.

Torna a Allenamento